czwartek, 12 stycznia 2017

Ratunek dla włosów- Biotebal i Forever Living Products



Co to jest Biotebal? 

Lek należy do grupy preparatów witaminowych. Wchodząca w jego skład biotyna jest witaminą rozpuszczalną w wodzie, zaliczaną do grupy witamin B.

DLACZEGO BIOTYNA JEST TAK WAŻNA W LECZENIU DOLEGLIWOŚCI ZWIĄZANYCH Z NADMIERNYM WYPADANIEM WŁOSÓW?
Biotyna w swej budowie zawiera cząsteczki aktywnej siarki, potrzebnej do budowy keratyny (podstawowego białka stanowiącego główny budulec macierzy włosów). Od prawidłowego przebiegu keratynizacji zależy grubość, elastyczność i łamliwość włosów

Konsekwencje niedoboru biotyny

Może prowadzić do występowania różnego rodzaju zmian skórnych: łuszczenia się skóry, łojotoku, wypadania włosów lub pogorszenia ich kondycji, w tym przedwczesnego siwienia, zmniejszenia grubości oraz sprężystości, jak również rozdwajania się i wiotkości płytek paznokciowych.


Kiedy nie możesz stosować leku Biotebal?

  • Jeśli jesteś uczulony na biotynę lub którykolwiek z pozostałych składników tego leku
  • Jeśli jesteś w ciąży lub karmisz piersią, ponieważ Biotebal znacznie przekracza dziennie spożycie dla kobiet
  • Jeśli masz nietolerancję na niektóre cukry np. sorbitol, musisz skontaktować się z lekarzem przed stosowaniem leku

Biotebal a inne leki

Jeśli jesteś z wizytą u lekarza musisz koniecznie poinformować go o przyjmowaniu Biotebalu 

Biotebal z jedzeniem, piciem i alkoholem

Jeśli pijesz alkohol jednocześnie zmniejsasz stężenie biotyny we krwi.
Podczas przyjmowania leku nie powinnaś spożywać surowego jaja kurzego- hamuje  wchłanianie biotyny

Jak stosować Biotebal?

Pamiętaj, że nie można przekraczać dziennej dawki 5mg
Lek musisz stosować regularnie

Moje doświadczenie z lekiem Biotebal

Biotebal zaczęłam stosować kilka lat temu, gdy miałam poważny problem z łysieniem plackowatym.
Lek polecił mi dermatolog. Włosy odrosły i nigdy już nie miałam problemu z łysieniem.
Po dłuższej przerwie pół roku temu znowu zaczęłam go stosować. Z natury mam włosy bardzo cienkie i suche. Mimo tego, że nie stosuje prostownicy, a loki robię tylko okazjonalnie, włosy miałam w słabej kondycji.
Po 2-3 miesiącach (2-3 opakowania) zauważyłam nowe "baby hair" .
Włosy nie tylko zaczęły szybciej rosnąć, ale stały się gęstsze.
Do pielęgnacji skóry używam dobrych kosmetyków do skóry atopowej i nie wiem jaki wpływ ma Biotebal na stan mojej skóry.
Biotebal działa odżywczo również na stan naszych paznokci. Jednak pamiętajcie, że ich stan zależy też od tego czy macie dobrze wykonany manicure. 


Na pewno polecam zakup tego leku. nie zaszkodzi a pomoże na pewno. Pamiętaj stosuj go regularnie. 

Biotebal zamawiam na stronie www.aptekagemini.pl

Moje włosy myję...



Do nawilżenia moich włosów używam szamponu i odżywki na bazie czystego miąższu z aloesu i olejku jojoba firmy Forever Living Products. 
Produkty te nie tylko niesamowicie zwiększają objętość moim włosom (dzięki zawartości saboniny), ale również dzięki swoim właściwościom enzymatycznym miąższ z aloesu usuwa martwe komórki naskórka. Zawiera aminokwasy przez co wzmacnia mieszki i brodawki włosowe.
Olej z jojoba ma doskonałe właściwości nawilżające, uzupełnia utraconą wilgotność nie tylko na włosach, ale tez na skórze głowy. Usuwa z powierzchni stwardniałe sebum.
W przypadku moich cienkich włosów miałam problemy z rozczesywaniem ich po myciu. Teraz nie mam takiego problemu dzięki wzmocnieniu ich na całej długości aż po same końcówki. 

Produkty firmy Forever możesz zamówić poprzez zarejestrowanie się na tej stronie: www.foreverliving.com(na końcu górnego paska-> DOŁĄCZ ->podajesz swoje dane-> w dane sponsora -> wpisz kod : 480-900-016-199 a otrzymasz 15% zniżki


Używacie Biotebalu? Jakie są wasze opinie?
Znacie już firmę Forever-bogactwo aloesu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz