środa, 5 lipca 2017

Codzienna pielęgnacja 2017

Od kiedy trafiłam na stronę Piggypeg, zostałam maniaczką czytania etykiet ze składami kosmetyków. Nie sądziłam, że w większości kosmetykach -również popularnych marek- jest tyle szkodliwych substancji, wywołujących alergie i działających drażniąco na naszą skórę.
Bardzo polecam odwiedzić tą stronkę. Dzięki dziewczynom z portalu trafiłam na firmę Vianek.


Dlaczego pokochałam markę Vianek?

Bardzo mnie cieszy, że polska marka wprowadziła na rynek kosmetyki NATURALNE. Dedykuje produkty kobietom w każdym wieku o zróżnicowanych potrzebach pielęgnacyjnych. Vianek posiada w swojej ofercie 6 serii przeznaczonych do pielęgnacji TWARZY, CIAŁA I WŁOSÓW.
W tej chwili posiadam kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ale na pewno skuszę się na resztę serii. Oczywiście produkty nie są testowane na zwierzętach i nie posiadają żadnych substancji z pochodzenia martwych zwierząt.
Zioła i kwiaty
, które wykorzystywane są do produkcji kosmetyków wydobywane są z upraw ekologicznych z terenów czystego Podlasia.
Każda seria ma wyjątkowe połączenia zapachowe malin, czerwonej porzeczki, gruszki, jabłka, wiśni, brzoskwini.
Vianek w pierwszym kontakcie przyciągnął mnie swoimi wzorami kwiatowymi inspirowanymi sztuką ludową wsi małopolskiej Zalipie.

!!!
Pamiętaj, że data ważności to 18 miesięcy od daty produkcji i 3 miesiące od czasu otwarcia produktów !!!


Każda seria oznaczona jest odpowiednim kolorem:

niebieska-nawilżająca (dla skór zmęczonych, suchych, potrzebujących silnej dawki nawilżenia)
zielona-normalizująca (dla skór z trądzikiem, mieszanych, z nadmiernym wydzielaniem sebum, problematycznych z niedoskonałościami)
pomarańczowa- odżywcza (dla każdego typu skóry- ta seria jest moją ULUBIONĄ )
różowa- relaksująca i łagodząca (dla skór zmęczonych, szarych, z podrażnieniami )

czerwona-liftingująca (skóra, która potrzebuję ujędrnienia)
fioletowa- wzmacniająca (zbawienie dla skór naczyniowych)

Jaka jest moja skóra?

Moja skóra jest bardzo problematyczna. Z jednej strony atopowa w okolicach górnej części  czoła przy mieszkach włosowych i brwi, a w okolicy strefy T przetłuszczająca się z niedoskonałościami i zaskórnikami otwartymi. Dlatego do swojej pielęgnacji wybrałam produkty z różnych serii. Ty też możesz połączyć różne kosmetyki.


Co wybrałam do pielęgnacji skóry?

1.Demakijaż
Zawsze staram się wykonywać  swój demakijaż na bazie oleju.
Dlatego wybrałam ŁAGODZĄCY OLEJEK DO DEMAKIJAŻU z serii różowej, którego bazę stanowią naturalne oleje roślinne: z pestek winogron, słonecznikowy, kokosowy oraz silnie oczyszczający rycynowy. Zawiera również RUMIANEK LEKARSKI, który ma działanie przeciwalergiczne, silnie regenerujące i łagodzi podrażnienia. Skóra jest oczyszczona, nawilżona i ukojona.
Jest bardzo delikatny i dobrze zmywa mocny makijaż.

w pierwszej kolejności zawsze zwilżam skórę letnią wodę-> nakładam olejek okrężnymi ruchami -> zwilżonym wacikiem wycieram nadmiar-> zmywam letnią wodą

Cena olejku: 20,99zł

2.Oczyszczanie
Po demakijażu zawsze oczyszczam skórę żelem, dlatego wybrałam ODŻYWCZY ŻEL MYJĄCY DO TWARZY z serii pomarańczowej. Zawiera łagodne detergenty i skutecznie oczyszcza twarz z resztek makijażu i zabrudzeń.
Zakochałam się w jego zapachu i od tej pory oczyszczanie stało się przyjemnością.
W składzie żelu znajdziemy: miód, olej z pestek moreli, lecytynę sojowa (nawilża), ekstrakt z miodunki (bogactwo składników odżywczych)

Nakładam niewielką ilość żelu wsmarowuję okrężnymi ruchami około 3 minuty i zmywam letnią wodą.

Cena żelu: 16,99zł

3. Tonizacja
Tonizacja jest jedną z najważniejszych etapów naszej pielęgnacji. 
Przede wszystkim przywraca nasze naturalne pH. Niestety większość kobiet pomija go.


Ze względu, że moja skóra jest lekko sucha i mamy sezon letni wybrałam ŁAGODNY TONIK-MGIEŁKA z serii niebieskiej.
Zawartość kompleksu humektantów, czyli mocznika i kwasu hialuronowego, zapobiega utracie wody.
Łagodzi i przywraca skórze równowagę dzięki: panthenolu, ekstraktu z ziela owsa zwyczajnego i oleju z kiełków pszenicy.

Cena toniku: 17,99zł

Dalszą pielęgnację łączę 2 marki: Sesderma + Vianek
4. Serum Azelac Ru + Repaskin SPF 50+ ( NA DZIEŃ)    
O tym połączeniu pisałam w poście na stronie

Link do posta

5. Serum Azleac Ru + Krem nawilżający Vianek

źródło: www.vianek.pl
W nocy kiedy skóra odpoczywa i nie ma makijażu możemy najbardziej o nią zadbać.
Dlatego wybrałam INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY KREM DO TWARZY NA NOC  z serii niebieskiej.
Zawiera kompleksy humektantów: mocznik+mleczan, sód+kwas hialuronowy
Ekstrakt z robinii akacjowej i witaminy E
działa antyoksydacyjnie i spowalnia procesy starzenia się skóry.

Cena: 27,99zł

6. Krem pod oczy

źródło: www.vianek.pl
Krem pod oczy stosuję na dzień i na noc. Wybrałam ODŻYWCZY KREM POD OCZY z serii pomarańczowej.
Zawiera olej sojowy, z pestek moreli i rokitnikowy- działanie antyoksydacyjne i wzmacniające.

Ekstrakt z szyszek chmielu- zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry.
Krem dobrze współgra z makijażem.
Cena kremu: 20,99zł

Możecie sobie wyobrazić jak pachnie skóra po takiej dawce pielęgnacji oraz jaka jest gładka
i nawilżona. 


1-2x w tygodniu

1-2 w tygodniu  powinnaś złuszczyć martwy naskórek. Ja wybrałam MASECZKĘ PEELING DO TWARZY  z serii pomarańczowej.
Zawiera siemię lniane, olej sojowy, z pestek winogron, rokitnikowy, masło kakakowe, shea, avocado i miód.
Niewielką ilość maseczki nakładam na lekko zwilżoną skórę twarzy i masuję kolistymi ruchami ok. 2-3 minuty i pozostawiam na następne 10 minut. Zmywam letnią wodą.Od razu zauważyłam, że moja skóra jest wygładzona, nawilżona i rozświetlona.

Wodę termalną firmy La Roche-Posay używam, gdy moja skóra jest podrażniona przez atopię.
Woda doskonale łagodzi i koi skórę.

Gdzie kupisz produkty Vianek?
Osobiście kupiłam je na stronie TRINY, gdzie często oferują promocje właśnie na te produkty.
Jeśli masz blisko do Rossmana tam też je znajdziesz.

Podsumowując
Pielęgnacja na noc i na dzień znacznie się różni.

źródło: www.vianek.pl

Noc
1. Demakijaż olejkiem
2. Żel oczyszczający
3.  Tonizacja
4. Serum (możesz użyć jakiekolwiek serum przeznaczonego do Twojego typu skóry, Vianek w swojej ofercie również je posiada)
5. Krem pod oczy
6. Krem na twarz na noc

Dzień
1. Żel oczyszczający
2. Tonizacja
3. Serum
4. Krem pod oczy
5. Krem Repaskin SPF 50+ (w moim przypadku) Jeśli nie potrzebujesz pielęgnacji przeciw przebarwieniom po kremie pod oczy, stosuj krem nawilżający i krem z filtrem- najlepiej SPF 50+

Używacie kosmetyków firmy Vianek lub macie zamiar?
Jaka jest Wasza opinia? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz